Selamat Datang Diucapkan Kepada Semua Pengunjung Blog Ini Segala Komen Dan Saranan Teman Teman Amat Seri Hargai

Melayu Boleh Hina Bendera Malaysia

Tadi seri jalan-jalan dan singgah diblog Abgteror, ternampak gambar seksi ni. Apa jadahnya model/artis separuh bogel yang guna bendera Malaysia menutupi sebahagian tubuhnya. Kan elok kalau kekurangan kain tu telanjang sekali lebih sedap mata memandang.


Kita sebagai rakyat Malaysia seharusnya tahu mana yang salah mana yang betul. Mereka-mereka yang terlibat dalam menghasilkan gambar ini sudah tentu ada muslihat disebaliknya.


Selain secara terang-terangan menghina Bendera Malaysia, jika mereka rakyat Malaysia, perbuatan mereka amat memalukan negara sendiri. Jika Bendera Malaysia yang kita sanjung dan hormati sanggup mereka buat begitu tidak mungkin suatu hari nanti mereka-mereka ini juga sanggup menghianati negara sendiri demi kepentingan peribadi.


Apa yang sedihnya, model yang terlibat adalah seorang gadis melayu. Dibawah adalah data serta sumber gambar ini diambil;

Nama Majalah : Majalah Sensasi Lelaki
Model : Aida Khurniah (Pramugari)
Umur : 23
Asal : Kuantan, Pahang

Sumber rujukan: GadisMelayuBoleh

Sudah sampai waktunya, jika ada mana-mana pihak yang merasakan perbuatan mereka sudah keterlaluan, maka tindakan yang sewajarnya harus diambil.

28 Pandangan:

thomas Mac 14, 2011  

Rasa-rasanya lebih memalukan kalau pakai bendera M'sia dari berbogel.

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. Mac 14, 2011  

wah..mentang2 body cantik....erm...tunggu la kat akhirat nnti...

tehr Mac 14, 2011  

kadang2 ada tindakan yang tidak sesuai dengan tujuan dan matlamat

tapi yang ni memang sangat tidak sesuai
salah dari segala segi

Warna Warni Kehidupan Mac 14, 2011  

nak kata satu je... BODO!!!

Izzuddin Fauzi Mac 14, 2011  

hrm,... ntah la manusie ke ape dye nie...

my etech9[dot]com

abad Mac 14, 2011  

nk tambah komen.....

Org mcm ni nk kena ambik tindakan ...baru dia rasa hormat bendera malaysia...nasib dia guna bendera malaysia...silap2,esk2 dia guna sejadah pulak......conform rentung kena kilat...

budiawanhutasoit Mac 14, 2011  

sangat tidak pantas..
bukankah ada cara lain untuk berfoto, tanpa merendahkan bendera?

orang muo Mac 15, 2011  

ish ish kena patuk & gigit ular boa baru dia ni sedar & menyesal tak sudah...

Yastro Mac 15, 2011  

huiyoooo...seksi habesss...tak sedar kot kat akhirat nanti "seksa" habiss...hehehe

sumanje Mac 16, 2011  

Pagi rabu sumanje disini
Thanks so much pada seri
sumanje singgah pepagi
thanks again for u seri

Nice post untuk seri
sumanje bace en3 disini
maaf lama tak jenggok seri
brodband lemah rosak menyepi

Salam ziarah pagi rabu Seri
~~~sumanje

Pengumpul Blog Mac 16, 2011  

Salam seri. Ade ke patut bendera di buat macam tu. ish...ish...ish...Gunalah style lain untuk memberi berposing di depan kamera.

Adlan Mac 16, 2011  

huh?! bengong.nak seksi pakai la benda lain..takyah pakai pape pon takpe..ni bendera ditarah buat baju konon2!

Adzriel AB Mac 16, 2011  

otak kat lutut tu

Amri Abd Rani Mac 17, 2011  

Hanya Arwah Sudir yg mampu dan kreatif dalam mengiktiraf bendera Malaysia....Al fatehah

sumanje Mac 18, 2011  

salam...
ziarah di pagi jumaat buat sahabat sumanje seri

Usah menghina bendera sendiri

S..U..D..@..I..S Mac 19, 2011  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
S..U..D..@..I..S Mac 19, 2011  

nak glamor dah jadi menghina bendera..nnt dato sri marah....

Eryati Mac 19, 2011  

mmg BODOH dia ni

kaka1407 Mac 19, 2011  

kompom minah ni kurang ilmu agama....

Tokan Mac 19, 2011  

aksi yang menarik dan sesuai untuk masyarakat negara maju

papabear Mac 20, 2011  

adeh... hancus..

Scarlett O'Hara Mac 20, 2011  

Rasa macam menghina Malaysia je bergambar cam tu.

Che Sakinah Mac 20, 2011  

pahal minah ni?? siuman ke tak ni? ;[] cemharam!

New Computer Guide Mac 21, 2011  

This is dreadful news for the hearing. but it also occurs in some countries. Nobody does because it is too in love to the country. there are doing to harass the country. so there are many motives purpose of this event. Greetings

kakyon Mac 21, 2011  

kenapa Malaysia sering di permainkan olih rakyat sendiri..memang tak paham.

Abu Luqman Mac 21, 2011  

itula..kerajaan x mahu bertindak...

zures Mac 23, 2011  

Bodoh punya MODEL....

syieda Mac 23, 2011  

x senonoh btol...sedey nye tgk...

Teman Setia

This Blog Is Proudly Sponsored By SURF7 Template Modified By Seri Bahasa Proud To Be A Kinabatangan Blogger